Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteVipavska dolina - vse drugače. Tudi v pristopu do turizma in dojemanja le tega kot pomembne gospodarske panoge. Vipavska dolina se od danes naprej ponaša s svežim spletnim turističnim portalom in z odličnim promocijskim filmom, ki nam v petih minutah razkaže raj na zemlji, na katerem živimo. Resnično vredno ogleda.
Odslej ne boste imeli več težav, ko boste svojim tujim prijateljem želeli pokazati okolje v katerem živite. Dovolj bo skok na Youtube in ogled promocijskega filma o lepotah Vpavske doline ali pa klik na nov turistični spletni portal Vipavska dolina. Marsikdo vam bo zagotovo močno zavidal naravo in ljudi, ki vas obkrožajo. Film in spletni portal sta luč sveta ugledala danes, pozno popoldan, v grajski kleti Vipavskega Križa, ki postaja prva protokolarna pisarna Občine Ajdovščine. S tem pa pritrjuje resno namero odgovornih, da je turizem izjemnega pomena za razvoj občine. Danes ta izjemno hitro rastoča panoga daje kruh le 0,5% prebivalcem Vipavske doline. Potenciala pa ima še za vsaj dvajsetkrat toliko.
Današnji dogodek v Vipavskem Križu je logično nadaljenanje zgodbe, ki se je na istem mestu pričela že preteklo leto, ko so župani vseh občin v Vipavski dolini sklenili sodelovanje pri promociji le te kot enotne turistične blagovne znamke. Uvodni nagovor je tokrat pripadel domačemu županu Tadeju Beočaninu, ki je izpostavil predvsem to, da smo turizem ljudje. Ljudje smo tisti, ki s svojim delom in idejami privabimo tuje goste k nam. Občina pa se trudi zagotoviti čimveč podpore pri tem.
Vipavska dolina je torej končno dobila spletni portal, ki se mu ni treba sramovati, ki morebitnega gosta ne posiljuje z mejami med različnimi občinami, temveč ga z mamljivo vsebino poskuša prepričati zakaj je vredno obiskati ta del Slovenije. Portal je nastal pod taktirko domačega podjetja Aladin, pri nastajanju pa so sodelovali še Marijan Močivnik, Občina Ajdovščina, TIC Ajdovščina in TIC Vipava, fotografi Jan Čermelj, Nejc Bole in Peter Bajnoci, svoj delež pa je prispeval tudi Tine Murn. Portal je trenutno v slovenskem in angleškem jeziku (za prevod je poskrbel Marko Ipavec), kmalu pa se mu pridružita še italijanski in nemški jezik. Vsebina se bo seveda še dopolnjevala, kmalu pa bodo odpravljene tudi rahle tehnične težave, saj pogled na mobilnih napravah še ni idealen.
Spletni portal najdete na: WWW.VIPAVSKADOLINA.SI
Poleg spletnega portala pa je zbrane v grajski kleti Vipavskega Križa navdušil petminutni promocijski film, ki združuje vse lepote in možnosti, ki jih ponuja Vipavska dolina. Posnel in režiral ga je Samo Premrn, pri sodelovanju pa so mu bili precej v pomoč Jan Čermelj ter vsi, ki v filmu odigrajo pristno vlogo domačnosti in gostoljublja. Snemali so ga skoraj leto dni, s tem pa zajeli vanj resnično vse kar dolina nudi. Film bo zagotovo odlično služil vsem, ki v turizmu vidijo svojo priložnost. Vrednost obeh naložb je slabih 35 tisoč evrov, ki se bodo zagotovo že kmalu povrnili v občinski proračun. Vseeno pa je to šele začetek uresničevanja strategije razvoja turizma Vipavske doline na območju občin Ajdovščina in Vipava med 2016 in 2030. Le ta predvideva še kup ukrepov, ki bodo zagotovo pripomogli, da bo turizem postal ena izmed vodilnih panog v regiji.
* Preberite tudi: Prihaja nov enotni spletni portal Vipavska dolina