Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpretePoleg 30. obletnice, ki jo praznujejo letos, se lahko v podjetju Pipistrel pohvalijo z novim dosežkom. V Pipistrelu so namreč izdelali 1000. letalo iz družine Sinus/Virus, so sporočili iz podjetja. Letalo Pipistrel Sinus Max so prodali v Surinam, ki je s tem, kot pravi lastnik podjetja Ivo Boscarol, postal že 96. država, v katero prodaja Pipistrel.
Pipistrel je vodilni svetovni načrtovalec in proizvajalec lahkih letal, specializiran za električna letala. S 30-letnimi izkušnjami je Pipistrel pridobil mednarodni ugled in izdelal edinstvene, inovativne izdelke za svoje navdušene kupce na vseh celinah. Med največje dosežke spadajo prvo električno dvosedežno letalo leta 2007 in prvo električno štirisedežno letalo leta 2011, ki je nato osvojilo nagrado agencije NASA Green Flight Challenge. Razvojna ekipa Pipistrel Vertical Solutions je od leta 2007 izdelala osem različnih električnih letal in razvila namenske pogonske sisteme za zrakoplove NASA in Siemens.
Podjetje ima licenco evropske agencije EASA za načrtovanje, proizvodnjo in vzdrževanje letal (Design, Production and Maintenance Organisation Approval) in je eno redkih podjetij, ki ima sposobnosti in sredstva, da nov koncept letala pripelje od prve idejne zasnove preko vseh testiranj do certifikacije in ga nato z lastnimi zmogljivostmi tudi izdela in proizvaja za tržišče.
Ivo Boscarol, generalni direktor skupine Pipistrel, ni mogel skriti svojega veselja ob letalu številka 1000: »Ponosni smo, da gre letalo št. 1000 iz družine Sinus/Virus na oddaljen cilj: v Surinam. Do zdaj Pipistrel ni prodal še nobenega letala v Surinam, čeprav redno poslujemo s kar 95 državami. Torej je to še en velik dosežek, ki ga je doseglo to letalo - zdaj je 96. država odprla svoje nebo Pipistrelu!«
Pipistrel
- V januarju je Pipistrel predstavil povsem novo celostno grafično podobo podjetja, ki zaznamuje novo obdobje njegovega obstoja - usmerjanje k raziskavam in razvoju različnih vrst zrakoplovov, popolnoma okolju prijaznih in vedno bolj tudi z navpičnim vzletom in pristankom z namenom omogočanja pretočnosti prometa v velikih mestih.
- V februarju so bili narejeni tudi že prvi koraki v smeri tega cilja, ko sta Pipistrel in Honeywell podpisala Sporazum o soglasju (Memorandum of understanding) o raziskavah in razvoju rešitev za trg mobilnosti v velikih mestih. Eden od ciljev je bil vključiti Honeywell-ovo programsko opremo in letalsko elektroniko, navigacijo, povezljivost sistemov za nadzor letenja in druge izdelke in storitve na Pipistrelovo zračno plovilo z navpičnim vzletanjem in pristajanjem, da bi v prihodnosti zanj razvili popolnoma avtonomno delovanje.
Toda to ne pomeni, da bodo sedanji izdelki kmalu prenehali biti v uporabi, ravno nasprotno. Ivo Boscarol pravi: »Dosežek, kot je ta – izdelati tisoče letalo iz iste družine izdelkov - je zmaga na več načinov. Biti v klubu »zlatih tisoč« pomeni, da mora trg sprejeti tvoje izdelke in jim neprekinjeno zaupati dolgo časa. To pomeni, da je izdelek, že ko je prvič izdan na tržišče, dovolj dober, da se lahko prodaja še desetletja - in sicer prodaja po vsem svetu, v različnih kulturah in različnih podnebjih. Imeti takšno letalo seveda ni dobro samo za naše stranke - predvsem je to prednost za nas, saj takšen produkt proizvajalcu zagotavlja dolgoročno vzdržnost in varnost delovnih mest za zaposlene. Zelo sem ponosen na kolektiv podjetja. Rad bi čestital svojim delavcem, da proizvajajo tako visokokakovostna letala, ki so bila vsa ta leta paradni konj Pipistrela. Zahvaljujem se tudi našim zastopnikom, predvsem pa Pipistrelovim strankam po vsem svetu, ki so verjeli v naše izdelke. Njihovo zaupanje je bila naša najboljša promocija v vseh teh letih!«
Ivo Boscarol je upravičeno zadovoljen, saj ima njegova ekipa še en razlog za ponos. Pipistrel letos praznuje 30 let organizirane proizvodnje letal kot podjetje. V teh letih seveda niso izdelovali samo letal iz družine Sinus/Virus. Pravzaprav je Pipistrel skupaj z vsemi ostalimi modeli (Taurus in Taurus Electro, certificirani SW 121, linija letal za indijsko vojsko - Garud, Apis Bee, Panthera, unikatni projekti in motorni zmaji) do zdaj izdelal verjetno že več kot 2000 različnih zrakoplovov.