Na krilih inovativnosti do prepoznavnosti in uspeha
Podjetje Incom Leone ima v strateških usmeritvah zapisano ustvarjalnost kot eno svojih temeljnih vrednot: želijo navduševati, ustvarjati, zaupati. Zato ni nobeno presenečenje, da je njihov sladoled, atraktivna vrtnica Leone Rose Cones, prejela laskavi naziv Izbran produkt leta.
V ajdovskem podjetju Incom vedo, da so v sodobnem poslovnem svetu uspešni tisti, ki znajo ustvarjalno razmišljati – tako se prilagajajo spremembam in iz kriz pridejo kot zmagovalci. Brez ustvarjalnosti ni inovativnosti, brez inovativnosti pa ni razvoja. V podjetju se zavedajo, da sta ustvarjalna klima in inovativen način razmišljanja širokopasovna avtocesta do uspeha podjetja. Uspeh, ki jim največ pomeni, je sprejetost njihovih izdelkov med potrošniki.
Fotografija: Leone
Izdelki Incom Leone želijo potrošnike razveseljevati s čarobnimi sladolednimi okusi in presenečati z nepričakovano inovativnostjo. V izjemno veselje jim je, da so slovenski kupci sladoledne vrtnice Leone prepoznali kot izstopajoč izdelek na slovenskem trgu. Ponosni so, da so Leone Rose Cones eden izmed 48 izdelkov, ki se lahko pohvalijo z laskavim nazivom Izbran produkt leta. Atraktivni sladoledni korneti v obliki vrtnice so slovenske potrošnike prepričali s svojo neobičajno obliko in očarljivim okusom, uvrstili so jih med najbolj inovativne izdelke na slovenskem trgu v segmentu široke potrošnje.
Vrtnica v številnih kulturah velja za kraljico rož. Podarjamo jo ob najrazličnejših priložnostih, je darilo, ki nikoli ne razočara. V izziv, veselje in čast nam je bilo ta simbol nežnosti in miline, pa tudi radosti, hvaležnosti in spoštovanja upodobiti v sladoledni umetniji. Pot je bila dolga in ni bila lahka; nikomur pred njimi še ni uspelo izdelati sladoledne vrtnice kot proizvodnega izdelka. S kornetom Leone Rose Cone so se pridružili družini najfinejših sladoledarskih mojstrov, ki znajo tovrstno plastenje sladoledne mase narediti ročno – njim je to skrivnost uspelo vpeljati v proizvodnjo.