Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpretePrimorsko trgovsko podjetje Fama Vipava je v soboto, 17. junija praznovalo 33. obletnico uspešnega poslovanja. Tudi to obletnico so praznovali z svojimi zvestimi kupci, saj so po vseh svojih 25 marketih pripravili številne ugodnosti, degustacije in popuste. V sporočilu medijem trgovec sporoča, da je praznovanje "potekalo v malo bolj sproščeni in veseli atmosferi, po koncu moreče 'korona' karantene in nato še energetske krize".
V zadnjem letu je Fama Vipava realizirala vse postavke iz poslovnega načrta. Pri tej trgovski verigi so prodajo povečali za 10,83 % na dobrih 25 milijonov evrov in kljub težkim razmeram poslovali pozitivno. Dobiček iz poslovanja je bil sicer za 18 % manjši, kar pa je še vedno odlično, glede na več kot 400 % rast stroška energentov, ki so jo bili deležni v podjetju.
Trendi dobre, pozitivne rasti prodaje se nadaljujejo tudi v prvih petih mesecih letošnjega leta.
Prav do obletnice so v Fami zaključili energetsko prenovo Trgovskega centra Karsika v Sežani. V okviru prenove so v centru postavili spuščene strope, toplotne pregradne stene in zamenjali vso "staro" zamrzovalno in hladilno tehniko z novo, energetsko varčno in prve ocene že kažejo, da se bo poraba električne energije in plina prepolovila. Veseli tudi dejstvo, da je nova oprema z atraktivno podobo veliko privlačnejša za kupce. Ne samo, da se je število izdelkov v novih hladilnikih in zamrzovalnikih povečalo, predvsem predstavitev je všečnejša in po mnenju vodilnih je tudi to eden glavnih razlogov, da se je prodaja v tem supermarketu po prenovi povečala kar za 20 odstotkov.
Podjetje se je v lanskem letu soočilo z velikimi izzivi in to stanje se je prevesilo tudi v letošnje leto. Pri trgovcu opozarjajo na "nenormalno rast cen s strani dobaviteljev trgovskega blaga", hkrati pa prihaja do opazne spremembe in sicer do selitve nakupov k izdelkom, kjer so se cene povečale najmanj.
Zato so v podjetju močno povečali nabavo blaga v tujini, saj so se tam cene povečale opazno in bistveno manj kot v Sloveniji, s čimer v Fami ohranjajo konkurenčnost.
* Vir in fotografije: Fama d.o.o.