Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteV sklopu projekta PONI GORIŠKA – Podjetno nad izzive je RRA SEVERNE PRIMORSKE Regijska razvojna agencije d.o.o. Nova Gorica v mesecu maju uspešno zaključila prvo 4-mesečno usposabljanje. Predani udeleženci so v sodelovanju z raznovrstnimi strokovnjaki pridobili obsežno novo znanje in uspešno razvili svoje poslovne ideje. Po njihovih besedah program ne ponuja le priložnost za pridobitev dragocenih podjetniških veščin, ampak tudi nepozabno izkušnjo osebne rasti ter možnost sklepanja novih poznanstev.
Z dnem 20.5.2024 sta odprta dva nova javna razpisa za prijavo v projekt Podjetno nad izzive - PONI GORIŠKA na dveh lokacijah: v Tolminu in v Ajdovščini in sicer na Regijski razvojni agenciji ROD Ajdovščina. Program se prične 1. septembra 2024 in zaključi 31.12.2024, rok prijave na razpis pa je do 12. 7. 2024.
Več informacij o razpisu najdete tukaj.
V nadaljevanju so predstavljene poslovne ideje 10. udeležencev in njihove izjave zakaj se prijaviti na PONI program:
IVANA FRAJMAN (»Ob tebi)
Za blagovno znamko »Ob tebi« stoji umetnica, ki fotografiranje dojema kot priložnost za ustvarjanje umetnosti. Strmi k popolnosti, a verjame v moč spontanosti in nevsiljivih trenutkov, s katerimi ujame tiste, ki so polni globine, čustev, lepote in intimnosti. Kot družinska in poročna fotografinja se posveča ustvarjanju spominov, ki bodo trajali večno.
VESNA JUG (metoda TRE)
TRE je metoda za sproščanje stresa, napetosti in travm. S preprostimi vajami aktiviramo naravni mehanizem samodejnega tresenja telesa. Le ta iz naših teles globinsko sprošča nakopičen stres in napetosti. Poslovna ideja temelji na usposabljanju posameznikov za lastno izvajanje metode, izvajanju programov spremljanja ter izvajanju tematsko usmerjenih delavnic.
ANGELIKA GOMIŠČEK KRAVOS (Marketinška agencija za turizem)
Specializirana marketinška agencija je usmerjena v turistični sektor hkrati pa tudi na lokalne vinarje, oljkarje in sorodna podjetja. Poslovna strategija združuje tako tradicionalne kot digitalne pristope. Cilj je nuditi naročnikom celovito podporo in prilagojeno strategijo pri doseganju večje prepoznavnosti, privabljanju več obiskovalcev in doseganju merljivih rezultatov.
MAJA KRUŠEC (»Ludovich«)
Za blagovno znamo »Ludovich« stoji ustvarjalka, ki s kolaži podaja svoja razmišljanja, ustvarjanja ter se povezuje z neizčrpnimi možnostmi refleksij. Vizualna poezija v kolažu ni zgolj umetnost, temveč način življenja, ki se izraža skozi sestavljanje oblik, preučevanje igre besed in poosebljanje slik. Združuje področja likovne umetnosti, literature in glasbe ter tako nagovarja čutnost.
VALENTINA VALENČIČ MIHELJ (»Piknish«)
Poslovna ideja temelji na ponudbi unikatnih piknik doživetij v avtohtonem lokalnem okolju ter pri naročniku doma. Za rojstnodnevne zabave bo možnost vključiti tudi animacijo za otroke z atraktivnimi igrami in lesenimi igrali. K edinstvenosti piknika bo pripomoglo sodelovanje z lokalnimi ponudniki delikates in pijač in s tem prepoznavnosti kulinaričnih značilnosti območja. Piknik doživetja bodo namenjena tudi podjetjem.
MAJA MADALENA LENARDIČ (Mediacijske storitve)
Poslovna ideja temelji na alternativnem reševanju sporov, ki nastanejo v postopku razveze izvenzakonske ali zakonske skupnosti, ki vključuje razmerje med partnerjema ter razmerja staršev do otrok. Ta način zagotavlja strankam večjo ažurnost postopka, ugodnejšo finančno rešitev, večjo zasebnost, možnost soodločanja ter gradi temelj za dobre odnose v prihodnosti.
LAN VUGA (Osebnostni coaching)
Poslovna ideja temelji na programu osebnostnega coachinga. To je proces, ki omogoča strukturiran pristop k samorazvoju, posameznikom pomaga razviti samozavest ter doseči večjo življenjsko izpolnjenost. Tako lahko stranke lažje premagajo omejujoča prepričanja, pridobijo jasnost glede svojih vrednot in ciljev ter izboljšajo svoje komunikacijske veščine.
ROMEO STUBELJ (Umetnost kot udobje in ekstravaganca)
Odvrženo in pozabljeno spreminja v udobje in ekstravaganco. Navdih, ki ga najde v popularni kulturi udejanja v svojih umetniških delih. Iz odpadnega reklamnega materiala, množičnega tiskanega medija, odvečnih predmetov ustvarja tridimenzionalne kolaže. Z določeno nadgradnjo takšna umetniška dela postanejo povsem uporabni predmeti.
URBAN OREL (Poučne interaktivne namizne igre)
Podjetniška ideja je oblikovanje in izdelava poučnih interaktivnih namiznih družabnih iger, ki združujejo zabavo z izobraževalnimi vsebinami. Igre so primerne za posameznike, razne institucije na področju izobraževanja in kulture ter poslovna darila. Vsaka igra je prilagojena tako, da spodbuja razvoj ključnih motoričnih veščin, kritično razmišljanje, komunikacijo ter sodelovanje.
RUBEN DEL ZOTTO (Serija edukativnih video posnetkov o elektronski glasbi za otroke)
Otroci in začetniki bi skozi edukativne in zanimive video posnetke spoznavali kako ustvarjati elektronsko glasbo na enostaven način. Primarno bi spodbujali učenje produkcije glasbe in kreativnost, sekundarno pa bi preko izzivov in glasbenih tekmovanj uporabnike usmerjali k sodelovanju. Projekt bi pripomogel tudi k spoznavanju moralnih in družbenih vrednot.
* Vir in fotografija: Regijska razvojna agencija ROD Ajdovščina