Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteThomas Reiter je direktor podjetja Skirama Kronplatz, ki se ukvarja s promocijo smučišča in regije kot vrhunske turistične destinacije. Poleg lastnih promocijskih prizadevanj upravljajo tudi prihodke in distribucijo prihodkov v njihovih 11 delujočih podjetjih. Njegova vloga vključuje razvoj strategij za privabljanje obiskovalcev in upravljanje prisotnosti blagovne znamke na lokalnih in mednarodnih trgih.
Gospod Reiter, kako dolgo ste že na delovnem mestu direktorja Skirame Kronplatz?
V tej vlogi sem že tri leta, imam pa več kot desetletje izkušenj na vodilnih položajih v marketingu in prodaji v različnih sektorjih.
To da ste domačin, rojen v Brunecku, vam pri vašem položaju verjetno zelo pomaga? Že od malih nog zelo dobro poznate okolje v katerem delujete?
Vsekakor. Biti domačin mi daje intimno razumevanje regije, njene kulture in njenih edinstvenih lastnosti. To znanje pa mi pomaga oblikovati bolj pristne in ciljno usmerjene kampanje, ki odmevajo tako med obiskovalci kot lokalno skupnostjo.
Kako bi opisali svoj običajen dan v pisarni?
Tipičen dan vključuje strateške sestanke, usklajevanje s promocijsko ekipo, sodelovanje z zunanjimi partnerji, kot so mediji in organizatorji potovanj, ter analizo uspešnosti naših kampanj in prodaje. Čas porabim tudi za načrtovanje prihodnjih projektov in pregledovanje tržnih trendov. Preostali čas večinoma porabim za reševanje težav po telefonu ali na licu mesta.
Koliko zaposlenih ima ekipa, ki se ukvarja s promocijo Kronplatza?
Našo promocijsko ekipo sestavlja približno deset predanih članov, od katerih se vsak osredotoča na različne vidike trženja, vključno z digitalnimi mediji, vodenjem dogodkov in mednarodnim dosegom.
Če ni skrivnost, kakšen proračun imate na voljo za promocijo vašega turističnega centra?
Čeprav ne morem razkriti točne številke, je naš proračun precejšen, kar odraža pomen, ki ga pripisujemo promociji Kronplatza po vsem svetu. Razporejen je po različnih kanalih, vključno z digitalnim trženjem, dogodki in partnerstvi.
Kako ločite promocijo na lokalne in globalne trge? Kam usmerite največ pozornosti?
Naše promocije segmentiramo glede na občinstvo. Lokalno se osredotočamo na vključevanje skupnosti in spodbujanje ponovnih obiskov, medtem ko so na mednarodni ravni naša prizadevanja usmerjena v privabljanje obiskovalcev, ki prvič pridejo. Trenutno več vlagamo v mednarodne trge, saj ponujajo večji potencial rasti.
Ali nagovarjate tui domačine ali se bolj osredotočate na goste od drugod?
Obravnavamo oboje, vendar je sporočanje drugačno. Za domačine izpostavljamo dogodke in dejavnosti, ki krepijo skupnost in lokalni ponos. Za mednarodne goste se osredotočamo na edinstvena doživetja in naravne lepote, zaradi katerih je Kronplatz destinacija, ki jo je treba obiskati.
Kateri trgi so za vas najpomembnejši poleg domačega?
Italija, Nemčija, Avstrija in Švica so zaradi bližine in kulturnih vezi za nas ključni trgi. Ciljamo pa tudi na trge, kot so Združeno kraljestvo in Nizozemska in vedno bolj se spogledujemo s Severno Ameriko in Azijo.
Kateremu načinu promocije namenjate največ energije, pa tudi denarja?
Na prvem mestu je vedno produkt. Potem pa sta digitalni in tiskani marketing tista, kamor vložimo največ energije in sredstev. Družbeni mediji, trženje vsebine in oglaševanje v iskalnikih so bistveni za učinkovito doseganje lokalnega in mednarodnega občinstva.
Kako pomembno se vam zdi, da vas lokalna skupnost podpira pri tem, kar počnete?
To je izjemno pomembno. Uspeh naših prizadevanj je v veliki meri odvisen od sodelovanja z lokalnimi podjetji, prebivalci in oblastmi. Njihova podpora nam pomaga ustvariti pristno in prijetno izkušnjo za obiskovalce.
Veliko časa in denarja vlagate tudi v organizacijo športnih dogodkov. Kako pomembni so za promocijo vaše destinacije?
Športni dogodki so ključni. Ne privabljajo le turistov, temveč ustvarjajo tudi globalno platformo za predstavitev Kronplatza. Dogodki, kot so smučarska tekma za svetovni pokal ali kolesarske dirke, pritegnejo medijsko pozornost, kar poveča našo mednarodno prepoznavnost.
Imate tudi vi težave s prevelikim številom turistov, kot jih imajo nekatere druge turistične destinacije?
Prekomerni turizem pri nas še ni bil pomembna tema, postaja pa vse bolj obravnavana tema v lokalni skupnosti. Pozorni smo na uravnoteženje rasti s trajnostjo. Proaktivni smo pri upravljanju tokov obiskovalcev in spodbujanju sezon izven konic, da preprečimo prenatrpanost.
Katera sezona je pomembnejša za vaš turizem? Zima ali poletje?
Že tradicionalno je zima najpomembnejši letni čas, saj smo pomembna smučarska destinacija. Vendar pa poletni turizem hitro raste, zahvaljujoč naši osredotočenosti na pohodništvo, kolesarjenje in aktivnosti na prostem, in prizadevamo si, da bi bil enako pomemben, ne da bi pri tem izgubil prihodke in stranke v zimski sezoni.
Katere lastnosti bi po vašem mnenju moral imeti dober vodja marketinga?
Dober vodja trženja mora biti kreativen, strateški in usmerjen v podatke. Razumeti mora tržno dinamiko, ostati prilagodljivi in imeti odlične komunikacijske sposobnosti za usklajevanje z različnimi deležniki. K rešitvam usmerjeno razmišljanje je pri tem ključno.
Kako se bo po vašem mnenju marketing razvijal v prihodnje? Kam bo namenjene največ pozornosti?
Verjamem, da bo marketing postal še bolj personaliziran in ga bodo poganjali vpogledi v podatke. Umetna inteligenca in avtomatizacija bosta imeli večjo vlogo, kar nam bo omogočilo, da ciljamo na določeno ciljno skupino s prilagojenimi sporočili.
Ljudje vedno iščemo izkušnje in vtise, ki jih lahko delimo z drugimi. Ker čas postaja za vse bolj dragocen, si želimo svoj dopust maksimalno izkoristiti za izpolnitev osebnih želja in pričakovanj. Te zahteve moramo obravnavati učinkovito.
* Intervju je bil prvotno objavljen v novembrski tiskani izdaji Lokalnih Ajdovščina
* Naslovna fotografija: Thomas Reiter osebni arhiv