Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteBronasta medalja za prenovo blagovne znamke Tilia Estate iz Vipavske doline po izboru britanske revije Harpers Wine & Spirits.
Britanska revija Harpers Wine & Spirits je objavila zmagovalce letošnjega tekmovanje za najboljše oblikovanje embalaže vina in alkoholnih pijač. Med njimi je tudi slovenski oblikovalski studio Kofein Dizajn, ki je prejel bronasto medaljo za prenovo blagovne znamke Tilia Estate iz Vipavske doline.
Šest članov žirije z vseh področij vinske panoge in oblikovalskih agencij je na tekmovanju Harpers Global Design Awards ocenjevalo svetovni nabor embalaž vina alkoholnih pijač predvsem z vidika njihove komunikacijske učinkovitosti. Presojali so avtentičnost predstavitve blagovne znamke in privlačnost za kupca – ali bi kupec steklenico izbral med mnogimi drugimi na polici, ali ne. »Na embalaže gledamo, kot da bi prišli na slepi zmenek: njihova obleka ni naključje, je izraz,« je povedal David Myersen, direktor britanskega oblikovalskega studia Hurricane Design, ki je bil v žiriji za nagrade.
Vinska blagovna znamka Tilia Estate iz Vipavske doline dokazuje, da so marketinški in torej tudi oblikovni standardi lahko visoki tudi pri nas. V začetku letošnjega leta je lanstiala vina v prenovljeni podobi, pri čemer so prenovili znak in logotip, etikete vseh treh linij (sončne, črne, bele Tilie) ter ostale komunikacijske materiale. Projekt je zasnoval in izvedel ljubljanski oblikovalski studio Kofein Dizajn pod vodstvom Zarje Vintar in umetniškim vodenjem Jane Jazbec ter si z njim prislužil bronasto medaljo Harpers Global Design Awards.
Povzeto po: Marketing Magazin