Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteSlovenska marketinška konferenca je osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, na katerem se vsako leto zbere več kot 600 domačih in tujih marketingašev. Na konferenci zajamejo širok nabor tem iz sveta marketinga in je največje letno stičišče vseh, ki se ukvarjajo z marketingom v podjetjih in institucijah. Je dogodek, ki premika in povezuje stroko, ki podaja vedno nova in aktualna znanja s področja marketinga. Letos na sporedu 28. in 29. maja, v Portorožu. Vabljeni.
Na Slovenski marketinški konferenci stremijo k novostim in trendom, hkrati pa raziskujejo tudi, katera obstoječa orodja in aktivnosti še vedno odlično delujejo. Na konferenco vsako leto povabijo domače in tuje predavatelje, vrhunske strokovnjake na svojih področjih. V večernem delu prvega dne konference podelijo tudi nagrado marketinška odličnost leta.
Vsi pretekli zmagovalci in prejmniki nagrade so že vsa leta med najboljšimi slovenskimi podjetji in se uvrščajo tudi v sam vrh uspešnosti poslovnih rezultatov. Dosedanji prejemniki velike nagrade marketinška odličnost so Droga Kolinska v letu 2018, Steklarna Hrastnik v 2017, Adria Mobil v 2016 in Postojnska jama v 2015.
Slovenska marketinška konferenca
Posebnost nagrade je v tem, da se zanjo enakovredno potegujejo tudi manjša podjetja, ki ne razpolagajo z obsežnimi marketinškimi sredstvi. »Marketing krepko presega okvirje oglaševanja in obsega vse, kar je povezano s trgom in potrošniki. Z nagrado marketinška odličnost tako delimo znanje in dobre prakse ter s tem razvijamo stroko. Z nagrado ne želimo izpostaviti zgolj dosežkov posameznikov, temveč celotnega podjetja, ki živi marketinško usmerjenost in jo udejanja v svojem vsakodnevnem poslovanju,« izpostavlja predsednik Društva za marketing Slovenije Mitja Pirc in predsednik komisije za nagrado marketinška odličnost.
Od leta 2001 konferenco skupaj organizirata Društvo za marketing Slovenije in časnik Finance.
Boštjan Jerončič // Incom Ajdovščina
Letošnja Slovenska marketinška konferenca bo zanimiva tudi zato, ker bo med govorci Boštjan Jerončič, direktor podjetja Incom. Jerončič je v letu 2013 postal direktor v podjetju Incom. Funkcija mu predstavlja velik izziv in veliko obvezo, saj je podjetje že postalo zelo mednarodno usmerjeno, z zelo izobraženo in vrhunsko usposobljeno ekipo sodelavcev. Delovanje v podjetju Incom je Boštjanu Jerončiču nenehni izziv in velika motivacija, da skupaj z najboljšo ekipo sodelavcev ustvarijo podjetje na katerega bodo in so upravičeno ponosni. Več pa izveste v Portorožu, 28. maja.
Ves program zanimivega dogajanja na letošnji Slovenski marketinški konferenci najdete na TEJ POVEZAVI.