Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteProjekti participativnega proračuna v Ajdovščini, ki so jih občani izgčasovali v prejšnjem leta so v teku, med zadnjimi zaključenimi je ureditev povezovalne poti med Bizjaki in Žapužami. Nabor novih projektov pa bo prišel znova na vrsto jeseni, ko bo možno tudi spletno predlaganje projektov in glasovanje o njih.
Zadnji dokončani projekt akcije Moja Pobuda je ureditev obstoječe povezovalne poti nad zaselkom Bizjaki do Doma krajanov v Žapužah. Gre za ureditev poti ter odvodnjavanje meteornih voda. Zaselek stoji tik na začetku pobočja Gore, od koder se stekajo velike količine voda. Krajani so se na tem delu soočali z velikimi težavami, ko jim je odvečna voda razdirala poti in uničevala okolico. V pobudi so predlagali celovito rešitev z odvodnjavanjem za zbir vseh zalednih voda in postavitev čistilnega jaška. Tako se je v sklopu projekta Moja pobuda izvedlo 120 metrov kanalizacije, s tem pa preprečilo povzročitev naplavin in nanašanje peska ter blata na cesti v Žapuže. Dela je izvedlo podjetje Elita Nagode. Da se je investicijo dodobra izpeljalo, so poskrbeli v svetu Krajevne skupnosti Žapuže, ki so k 15 tisočim evrom, pridobljenimi iz Moje pobude, dodali še 20 tisočakov. Tako se je v celoti uredilo in razširilo pot, ki vodi do zaselka Bizjaki, postavilo robnike, napeljalo telekomunikacijsko omrežje, priključek za vodo ter suhi vod za javno razsvetljavo. Tako so istočasno s postavitvijo cevi in jaškov za odvodnjavanje poskrbeli tudi za primerno urejeno okolico, ki bo v enem delu v kratkem še asfaltirana.
Moja pobuda v Žapužah
Fotografija: Občina Ajdovščina
Občani Ajdovščine bi morali sicer že to pomlad zbirati nove projekte v okviru akcije Moja pobuda, a se je ta zaradi epidemije premaknila na jesen. Po novem bodo ljudje lahko predlagali in glasovali tudi prek spleta. Za prihodnji dve leti pa bo na voljo približno 460.000 evrov.
* Vir: Občina Ajdovščina & Primorske novice