Precejšen delež trenutnih obravnav poteka preko spletne rešitve doZdravnika. S ciljem, da bi lahko obvladovali delo v ambulanti, prosijo vse, ki uporabljate spletno rešitev doZdravnika, da pred uporabo na spletni strani svoje ambulante preverite ali ambulanta dela, in da nato upoštevate naslednje:
- modul sporočila ni predviden kot spletna klepetalnica, temveč kot e-orodje s katerim osebnemu zdravniku na kratek in jasen način sporočite svojo zdravstveno težavo ter nato počakate na odgovor;
- pri pisanju sporočil upoštevajte:
- kdaj dela ambulanta (urnik) in kdaj bo zato lahko obravnavana vaša zdravstvena težava – vsebina sporočila, ki ga npr. pošljete v četrtek, obravnavano pa bo npr. v ponedeljek, je lahko takrat povsem neaktualna in v ambulanti pomeni le porabo dodatnega časa za ukvarjanje s težavo, ki je mogoče že izzvenela,
- da se v vaši ambulanto poleg vaše težave ukvarjajo tudi s težavami drugih pacientov, ki so morda bistveno bolj zahtevne,
- da morajo imeti pacienti, ki ne znajo / morejo uporabljati e-orodij najmanj enako možnost dostopa do zdravnika,
- poskrbite, da pravočasno naročite zdravila iz terapije,
- ko naročite zdravila (modul Nov recept), počakajte sporočilo, da je bilo naročilo recepta potrjeno, in ambulante ne obremenjujte z dodatnimi sporočili ali klici o tem kdaj bo zadeva urejena,
- poskrbite, da pravočasno naročite ureditev bolniškega staleža,
- poskrbite, da pravočasno naročite ureditev napotnice,
- če je vaša ambulanta zaprta, vas prosimo:
- da se v primeru zdravstvenega stanja, ki zahteva nujno zdravljenje, obrnete na službo Nujne medicinske pomoči,
- da naročilo zdravil, ureditev bolniškega staleža ali naročilo napotnice izvedete le v primeru, če je zadeva nujna in s tem ne morete počakati do ponovnega odprtja vaše ambulante; v teh primerih bo vaša naročila obravnaval nadomestni zdravnik.
Prosijo vas, da napotke glede obsega in načina e-komuniciranja s svojo ambulanto, upoštevate tudi pri komunikaciji z ambulantami in službami, kjer se še vedno uporablja elektronska pošta.
Hvala vam, ker vse to upoštevate. Vsi se potrudimo, da bomo v svoji komunikaciji razumevajoči, strpni in pozitivni. Podarimo si besedo vzpodbude, tolažbe, pomoči in kakšen nasmeh.
Ekipa Zdravstvenega doma Ajdovščina vam želi karseda lepe in mirne praznike.