Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpretePo dolgih letih čakanja so domači ljubitelji gorskega kolesarstva vendarle dočakali dan, ko se lahko, brez da, so v prekršku, spustijo po kolesarskih enoslednicah - trailih, ki so speljani v okolici Izvira Hublja in ajdovskih Pal. Uradna otvoritev Gorsko kolesarskega parka Ajdovščina je potekala v petek, 19. aprila 2024, za uporabo trailov pa potrebujete vinjeto.
Občina Ajdovščina, Zavod za šport Ajdovščina ter tudi oba gorskoloesarska kluba iz Ajdovščine, Črn trn ter Kamplc so skupaj uspešno realizirali legalizacijo sedem kilometrov kolesarskih prog v ajdovskih Palah in v okolici Izvira Hublja. Ljubiteljicam in ljubiteljem tovrstnega načina kolesarjenja je odslej na voljo seden kilometrov urejenih kolesarskih poti različnih stopenj in težavnosti. Proge so primerne tako za začetnike, rekreativce kot tudi za izvedbo tekmovanj. Urejen je tudi tako imenovani "up flow", torej dostop do kolesarskih trailov, na voljo sta dva, "Izi-up" in "Frutabela-up", oba s pričetkom v Palah. Vse proge, težavnosti, dolžina in zahtevnost so z opisom dostopne na tej povezavi.
Za uporabo prog je potrebna vinjeta, ki je na voljo v dnevni ali pa letni različici, za odrasle in mladino. Nakup vinjete je mogoč na recepciji Hostla v Mladinskem kulturnem centru. Ugodnost imajo člani domačih kolesarskih društev (Črn trn in Kamplc), za vse ostale pa je cena dnevnih vinjet 5 € za mladino in 8 € za odrasle. Vsi prihodki, ki jih bodo zbrali s prodajo vinjet, bodo namenjeni vzdrževanju in urejanju enoslednic.
Sicer pa je v načrt za razvoj gorsko kolesarskega parka vključenih približno 40 kilometrov tras oziroma 19 prog, ki bi jih lahko uporabljali le kolesarji. Vse še lep čas ne bodo legalizirane, saj so postopki dolgotrajni, predvsem pa so potrebna številna soglasja. A so v domačih klubih Črn trn in Kamplc vseeno zadovoljni z novo pridobitvijo in verjamejo, da se bo projekt hitro razvijal tudi vnaprej. Prvih nekaj kilometrov prog pa je dobrodošlih tudi za treninge, predvsem številčne mlajše selekcije, bodo lahko svoje znanje odslej pilile tam kjer je to dovoljeno.
* Vse fotografije: David Prosen