Novice se ne pišejo same. Podpri Lokalne!
Pri Lokalnih Ajdovščina dnevno skrbimo za pestrost vsebin, urejanje rubrik in objave na socialnih kanalih. So vam Lokalne všeč?
Tako nas lahko podpreteEpidemija Covida 19 je povsem ohromila turistično gospodarstvo in ga pahnila v krizo izjemnih razsežnosti. Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina se je na krizo odzval z obsežnim akcijskim načrtom in številnimi ukrepi, s katerimi želi omiliti posledice epidemije in skrajšati čas okrevanja domačega turističnega gospodarstva.
Prvi in zelo pomemben korak tega načrta je okrepitev konkurenčnih prednosti z oblikovanjem dodatnih visoko kakovostnih turističnih produktov, ki vključujejo edinstvene prednosti destinacije, gostom pa zagotavljajo varnost, udobje in izpolnjevanje potreb, ki jih je ustvarila pandemija. Privlačni turistični produkti so namreč temeljni razlog za obisk destinacije in osnova uspešnega, trajnostno naravnanega trženja.
Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina je zato izdal javni poziv turističnim ponudnikom, naj oblikujejo nove turistične produkte ter jih predložijo za objavo in skupno trženje na spletnem portalu Vipavska dolina.
Javni poziv je namenjen vsem ponudnikov, ki imajo sedež na območju turistične destinacije Nova Gorica in Vipavska dolina. Ta zajema občine oz. mestno občino Nova Gorica, Ajdovščina, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Vipava in Miren-Kostanjevica. Ponudnikom bo pri oblikovanju turističnih produktov na voljo tudi strokovna podpora v obliki spletnih informativnih srečanj in individualnega svetovanja. Vsi novo oblikovani turistični produkti, bodisi večdnevne počitnice, vikend paketi ali enodnevna doživetja, ki bodo ustrezali zahtevam Javnega poziva, bodo objavljeni na spletnem portalu Vipavska dolina.
V sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo Javni zavod za turizem sočasno pripravlja obsežno promocijsko kampanjo, tako v okviru nacionalne kampanje za spodbujanje dopustovanja v Sloveniji, kot tudi mednarodno naravnane kampanje, ki naj poveča zanimanje tujcev za obisk Vipavske doline in Nove Gorice kot njenega urbanega središča. S sodobnimi digitalnimi orodji bo kampanja potencialnim obiskovalcem predstavila prednosti destinacije in jim preko spletnega portala Vipavska dolina približala tudi privlačne turistične produkte, dosedanje in nove.
Rok za predložitev opisov novih turističnih produktov je 25. 5. 2020. Zainteresirani turistični ponudniki se lahko v ponedeljek, 18. 5. 2020, udeležite webinarja – spletnega informativnega srečanja. Na elektronski naslov pošljite sporočilo, da želite prejeti povezavo na webinar. Na tem naslovu so na voljo tudi vse podrobnejše informacije.
Celotno vsebino Javnega poziva najdete v priponki, prav tako tudi Obrazec za predložitev opisa turističnih produktov.
POZIV za oblikovanje novih turisticnih produktov_JZT Nova Gorica in Vipavska dolina.docx.pdf
OBRAZEC za predlozitev opisa turisticnih produktov_JZT Nova Gorica in Vipavska dolina.docx
* Naslovna fotografija: Vipavska dolina